Contributie

SEIZOEN 2022 - 2023

Tijdens het voetbalseizoen is het mogelijk om je via de website van s.v.Lelystad’67 aan te melden als lid.  Voor sommige leeftijdscategorieën dien je rekening te houden met een eventuele wachtlijst

De contributie is jaarlijks verschuldigd, en zal in 4 periodes, gelijk aan kwartalen worden geïnt.  De contributie kan uitsluitend worden voldaan via een zogenaamde periodieke overschrijving. U machtigt s.v.Lelystad’67 om per kwartaal een gelijkmatig deel van de jaarlijkse contributie van uw bank of girorekening af te schrijven.

De contributie per kwartaal bedraagt:

contributie
  Leeftijdscategorie per kwartaal
Mini pupillen Onder de 6 jaar € 27,50
Pupillen van 6 tot 13 jaar € 47,50
Junioren van 13 tot 19 jaar € 57,00
Senioren vanaf 19 jaar € 65,00
Senioren 35+/45+   € 35,00
Gezinscontributie   € 115,00
Niet spelend Lid   € 25,00
Kaderlid   € 12,50
Donateurs   € 10,00
Jeugdleiders   € 10,00
Trainers   € 10,00
Scheidsrechters    € 10,00

Het jaar loopt van 1 juli t/m 30 juni. Eerder in het seizoen ontslaat een lid niet van het voldoen van de jaarlijke contributie.

Naast de contributie betaald u 1x per jaar € 10,00 bijdrage t.b.v materiaal €1 Clubcollect kosten en betaald u eenmalig € 15,00 inschrijf en administratiekosten, na bankoverschrijving staat u of uw kind ingeschreven

Indien de contributie niet van uw rekening kan worden geïnd ontvangt u een boete van € 5,00 die bij de aanmaning in rekening zal worden gebracht. Dus zorg ervoor dat er in de 1e week van ieder kwartaal voldoende saldo op uw rekening staat.

De aankomend leden die dit jaar 11 jaar of ouder zijn dienen bij aanmelding een (digitale) pasfoto te overleggen voor een digitale spelerspas.

Mutaties van huidige leden bv. adreswijzigingen, ander bank of girorekening nummer, beëindiging van het lidmaatschap etc. dient u door te geven aan de ledenadministrateur van de vereniging.

De mini pupillen trainen op de woensdagmiddag, zij spelen geen competitiewedstrijden .