Pasfoto Uploaden

Uploaden Pasfoto

Vanaf het seizoen 2017 / 2018 is de knvb begonnen met de digitale spelerspassen. Hiermee is ook de verplichting ontstaan om van ieder lid die actief op of rond het voetbalveld is een goed gelijkende foto te hebben staan in sportlink club, het softwaresysteem van de knvb. Voorzover bij ons bekend is geldt dit nog steeds alleen vanaf JO13 (D-pupillen).

Als vereniging zullen wij er samen met jou als lid op letten dat er een foto aanwezig is die ook nog gelijkend is. Het blijft wel een ieders eigen verantwoordelijkheid om te zorgen dat er een foto in het systeem staat en dat je hierop ook nog te herkennen bent.

Hier kun je je foto uploaden. Om te weten wie je bent, vragen we je naam en geboortedatum. weet je jouw KNVB nummer, vul deze dan ook in.
Het bestand moet aan de volgende technische eisen voldoen:
- bestandsformaat mag zijn JPG, GIF of PNG
- gewenste resolutie voor de foto is 800 x 600
- foto’s met een resolutie hoger dan 1600 x 1200 kunnen niet worden gebruikt
- maximale grootte van het bestand is 2mb.
Kies bestandWijzigVerwijder

* = verplicht