Tip de redactie

Als webteam proberen we zoveel mogelijk informatie te delen met de leden via deze website, twitter en Facebook. Toch zullen wij ongetwijfeld dingen missen. Heb jij een leuk verhaal, wedstrijdverslag of andere nieuwsfeiten gerelateerd aan SV Lelystad '67 dat wij als redactie gemist hebben, tip ons dan hier.

Het e-mail adres wordt door ons alleen gebruikt om een reactie terug te kunnen geven en zal derhalve niet voor publicatie worden gebruikt.
Heb je een foto of andere documenten bij je verhaal/tip dan kun je deze hier uploaden. (Let op, je upload wordt als bijlage gemaild, hierdoor mag deze niet groter dan max. 5 MB zijn.)
Kies bestandWijzigVerwijder

* = verplicht