Aanleveren foto

Vanaf het seizoen 2017 / 2018 is de knvb begonnen met de digitale spelerspassen.  Hiermee is ook de verplichting ontstaan om van ieder lid die actief op of rond het voetbalveld is een goed gelijkende foto te hebben staan in sportlink club, het softwaresysteem van de knvb. Voorzover bij ons bekend is geldt dit nog steeds alleen vanaf JO13 (D-pupillen).

Als vereniging zullen wij er samen met jou als lid op letten dat er een foto aanwezig is die ook nog gelijkend is. Het blijft wel een ieders eigen verantwoordelijkheid om te zorgen dat er een foto in het systeem staat en dat je hierop ook nog te herkennen bent.

Je kunt deze foto niet zelf uploaden in het systeem, dit dient te gebeuren door de ledenadministratie van de vereniging.

Een foto kan op de volgende drie manieren worden aangeleverd:

1. Een fysieke foto inleveren tijdens het spreekuur van de ledenadministratie waarna wij deze zullen inscannen en uploaden. Op de achterkant dien je duidelijk je volledige naam en geboortedatum te vermelden.
  2. Een foto bestand e-mailen naar [email protected] waarbij je in de tekst duidelijk je volledige naam en geboortedatum vermeld.
  3. Gebruik het uploadformulier hier op de website

Het bestand moet aan de volgende technische eisen voldoen:
     - bestandsformaat mag zijn JPG, GIF of PNG
     - gewenste resolutie voor de foto is 800 x 600
     - foto’s met een resolutie hoger dan 1600 x 1200 kunnen niet worden gebruikt
     - maximale grootte van het bestand is 2mb.

Onze voorkeur gaat uit naar optie 2 of 3 waarbij wij van jou een bestand digitaal krijgen.

Op de site van de knvb staan nog de volgende regels vermeld:

-        Voor nieuwe leden is het altijd mogelijk een foto te plaatsen in het systeem.

-        Bestaande leden kunnen alleen in de periode van 1 juli tot 1 november hun foto aanpassen. De vereniging vult hierbij aan dat wij dit alleen doen als een foto niet meer lijkt en houdt hierbij rekening met 5 werkdagen verwerkingstijd door ons.

-        De persoon dient duidelijk te herkennen zijn.

-        Het mag geen foto op afstand zijn.

-        Het mag geen foto met meerdere personen zijn.
Het mag dus alleen een portretfoto zijn die redelijk foto vullend is.

Mocht je nog vragen hebben stuur dan even een e-mail naar [email protected] of bezoek het spreekuur op donderdagavond tussen 18:30 en 19:30 in de kantine van sv Lelystad ‘67.

Ledenadministratie sv Lelystad ‘67