Voerman Garantiemakelaars/Van Westrhenen Voerman Bedrijfshuisvesting weer terug als sponsor!

17 april 2021 9:30

Wij zijn ontzettend trots dat Wim en Jola Voerman, eigenaren van Voerman Garantiemakelaars/Van Westrhenen Voerman Bedrijfshuisvesting, weer terug zijn als sponsor van onze club.

Het makelaarskantoor is sinds 1992 gevestigd in Lelystad. Het kantoor is actief in zowel de woningmakelaardij als in de bedrijfsmakelaardij.  U kunt er terecht voor verkoop, aankoop, verhuur en taxatie van uw woning of bedrijfspand.

Het kantoor heeft twee opvallende doeken gesponsord met prachtige originele teksten. U kunt de doeken niet missen bij de entree en/of het verlaten van het hoofdveld.

Wij hopen dat Voerman Garantiemakelaars/Van Westrhenen Voerman Bedrijfshuisvesting nog lang als sponsor aan onze club verbonden blijft.

Meer weten over het makelaarskantoor: www.voermangarantiemakelaars.nl en Van Westrhenen Voerman Bedrijfshuisvesting

Voerman_Makelaardij.pngVan_Westrhenen_Voerman_Bedrijfshuisvesting.jpg

Bestuur en Sponsorcie SV Lelystad’67