Sv Lelystad verliest ook 2e oefenwedstrijd

Lelystad '67 1

12 januari 2013 14:30

Onbekend

AMSTELVEEN – SV Lelystad heeft ook de tweede oefenwedstrijd in het nieuwe jaar verloren. RKAVIC, zaterdag derdeklasser, was uiteindelijk met 4-3 te sterk. In de eerste helft nam SVL nog een 2-0 voorsprong, maar na de pauze ging het met name verdedigend volledig mis en werden er wel erg gemakkelijk doelpunten aan het zeker niet minder spelende RKAVIC cadeau gedaan. Trainer Jan Boes kon ook weer een bijdrage leveren, maar zal nog, door het genezingsproces na zijn herniaoperatie, niet altijd aanwezig kunnen zijn. Een groot gedeelte van zijn taken zal hij voorlopig over moeten laten aan de rest van de trainersstaf. Het was wel weer eens leuk om een tegenstander te zien in een traditioneel clubtenue. Geen tierelantijnen, geen schreeuwende reclame of opvallende kleuren, maar kleding waarmee te club werd opgericht. Bij SVL is nog veel te doen voordat de eerste competitiewedstrijd wordt gespeeld. Alleen de laatste jaren werden de meeste oefenwedstrijd, zelfs tegen hoofdklassers, met gemak gewonnen en dan werd er verlies geleden in de competitie. Laten we dus maar hopen dat nu de rollen worden omgekeerd.

De doelpunten van SVL kwamen op naam van Kevin Hansen (2x) en André Kemper.

De spelers die in aktie kwamen waren:

Leibbrand, Kwak, Zebeda, Boezerman, de Beer, Samuel, Merraki, Kalai, Hammouchi, Hansen, Doufikar, Kemper, Rijkeboer, Drihoush.