Spelers van SV Lelystad C1, steunen Joram van der Poel

29 mei 2013 22:45

Eerder berichte we dat zal Joram op 2 juni de Alpe d’Huez zal beklimmen voor het KWF kankerbestrijding. Een aantal C1 spelers hebben hun krachten gebundeld om Joram te steunen in zijn missie. De spelers overhandigden Joram van der Poel een waarde cheque van € 321,70 voor KWF. De glimlach van Joram werd steeds groter bij het overhandigen van deze cheque. Hij is enorm blij met het ontvangen bedrag.
Ook heeft hij zelf een spaarpot mogen plaatsen in onze kantine. Totaal heeft Joram hierdoor bijna € 500,- opgehaald.

Een aantal C1 spelers en personen zoals hieronder vermeld hebben hun krachten gebundeld om Joram te steunen in zijn missie:

Roy van de Graaf, Tom Roodbol, Liridom Islami, Jesse Makkinje, Dani Cloteda, Roy Deutekom, Max van Spiegel, Hans de Wit ,Jerry Duijker, Monique van de Graaf (Kantine) en het bedrijf Sinner Eyewear.

A.s vrijdag 31 mei gaat Joram en het gezin richting Frankrijk  en zal Joram 2 juni de Alpe d’Huez beklimmen.

De rest van de week staat in teken van vrijwilligerswerk voor het KWF en het evenement Alpe d’HuZes wat op 5 en 6 juni gehouden wordt. Meer details hierover kan je vinden op de sitewww.flevolandfietsttegenkanker.nl of afgekort www.fftk.nl .

Joram wil zich héél graag inzetten voor deze actie. Dit omdat Joram met deze actie 2 dingen kan bereiken die belangrijk voor zijn hem.

Joram zegt "Ik ben graag sportief bezig en dat kan ik nu gebruiken om mij in te zetten voor andere mensen en vooral kinderen die getroffen zijn door deze verschrikkelijke ziekte.

Ik kan en zal er alles zelf aan doen om boven te komen en te helpen als vrijwilliger voor het KWF om mijn steentje bij te dragen aan dit zo belangrijke doel ."

Wij wensen Joram enorm veel inzet en spierkracht om zijn missie te voltooien.