Organisatie Lesley Boerebach talenten toernooi kan terug kijken op goed toernooi.

27 mei 2013 20:45

Na een jaar afwezigheid was zaterdag 25 mei weer het Lesley Boerebach Talenten Toernooi. En het toernooi was sterker dan ooit. Met maar liefst 16 talententeams van betaalde voetbal organisaties en 4 talenten teams van amateurverenigingen o.a .Ajax, PSV, AZ, Heerenveen, FC Utrecht, PEC Zwolle en natuurlijk ons SV Lelystad '67 werd het weer een mooie dag. Het toernooi werd gewonnen door PSV.

Veel foto's en video van afgelopen editie van het Lesley Boerebach talententoernooi op de facebookpagina van de stichting. https://www.facebook.com/lesleyensven.stichting/photos