SV Lelystad'67 organiseert Flevocup

16 mei 2013 19:00

SV Lelystad’67 organiseert tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen voor de eerste maal een editie van de Flevocup. Een toernooi voor 1e elftallen.
De toernooicommissie hoopt en gaat er vanuit dat dit de eerste editie van een jaarlijks terugkerend toernooi is.

Het toernooi dat plaatsvind op dinsdag 13 en zaterdag 17 augustus 2013 is voor het 1e elftal. Naast Lelystad’67 zullen de eerste elftallen van Unicum, ASV Dronten en FC Almere deelnemen.

Op dinsdag 13 augustus staan de volgende wedstrijden op het programma:
19.30 uur ASV Dronten – Unicum
20.30 uur Lelystad’67 = FC Almere

Zaterdag 17 augustus zullen de verliezers van beide wedstrijden spelen voor de 3e en 4e plaats, waar de winnaars van de op dinsdag gespeelde wedstrijden in de finale zullen strijden voor wie zich de eerste winnaar mag noemen van de Flevocup.