Eindklassement Speler van het jaar

13 mei 2013 18:45

Het eindklassement is opgemaakt na de laatste wedstrijden: sv Lelystad - Vios Vaassen, Unicum - sv Lelystad, sv Lelystad - Veensche Boys en Zwart Wit - sv Lelystad.
Adesh Kwak heeft het eindklassement gewonnen en is "Speler van het jaar" geworden voor het seizoen 2012-2013. Adesh had voor de winterstop al een flinke voorsprong op zijn "concurrenten" genomen en heeft deze voorsprong, ondanks dat hij de laatste wedstrijden niet meer in de basis stond, niet meer uit handen gegeven.

Uitslag na telling van de ontvangen geldige stemmen na de wedstrijd sv Lelystad - Vios Vaassen:
1. Wesdie Abdelaziz - 3 punten

Uitslag na telling van de ontvangen geldige stemmen na de wedstrijd vv Unicum - sv Lelystad:
1. Nurrulah Yilmaz - 3 punten

2. Milan Leibbrand - 2 punten

Uitslag na telling van de ontvangen stemmen na de wedstrijd sv Lelystad - Veensche Boys:
Geen stemmen ontvangen.

Uitslag na telling van de ontvangen stemmen na de wedstrijd Zwart Wit - sv Lelystad:
1. Andre Kemper - 3 punten

Klassement:

Nr Naam speler

Totaal aantal punten (score laatste wedstrijd)