SV Lelystad’67 start met de mini’s op woensdagmiddag

17 februari 2013 21:30

Lelystads grootste voetbalvereniging start vanaf woensdag 6 maart met de trainingen voor de minipupillen. Deze trainingen zijn voor kinderen van het geboortejaar 2006, 2007 en 2008!

Vanaf 14.00 heten de trainers Giovanni Wegman en Jerremy Jongenengel de deelnemers wekelijks van harte welkom en zullen zij spelenderwijs het voetballen aan de kinderen bijbrengen. De trainingen zijn tot 15.00 uur. Neem s.v.p. allemaal de juiste sportkleding mee en voetbalschoenen. SV Lelystad’67 zorgt voor drinken en materialen.
Allemaal veel plezier en let’s go voor de mini’s! Tot woensdag 6 maart as.

Voor meer info kunt u contact opnemen met Leo Schouten (ledenadministrateur) en/of Jurrien Offerman (stagebegeleider) pupillen coach.
e-mail [email protected]