Bloedeloze 0-0 in oefenduel tegen FC Almere

30 januari 2013 19:45

LELYSTAD – De oefenwedstrijd van SV Lelystad tegen het bovenaan in de derde klasse staande FC Almere werd een erg rommelig duel zonder enige hoogtepunten.

De stand bleef dan ook terecht 0-0. Het lukt SVL maar niet om een team in het veld te krijgen dat klikt en vertrouwen uitstraalt. Bepaalde in de afgelopen weken sneeuw en vorst het beeld, nu was het de constant neervallende regen die het niet echt prettig maakte voor een spelletje voetbal. SVL miste aan het begin van het duel een aantal spelers vanwege een file vanuit Amsterdam en daardoor werd het een wat rommelige start. Dat rommelige bleef verder het duel doorwerken en tegenstander FC Almere, dat voldoende klasse en spelplezier liet zien, bleef moeiteloos overeind. Het was alleen schrikken toen doelman Wesdie Abdelaziz met een schouderblessure moest uitvallen.

Spelers die in aktie kwamen waren:

Abdelaziz, Leibbrand, Kwak, Zebeda, Boezerman, Stitou, Kalai, Vlietstra, Rijkeboer, Samuel, Doufikar, Afriye, Kemper, Mounier, Hansen.