Speler van het tweede senioren team geeft goede voorbeeld!

17 januari 2013 20:30

Schouder aan schouder!
In deze nieuwe rubriek brengt de sponsorcommissie u op de hoogte van het laatste nieuws omtrent de gang van zaken uit het sponsorveld en krijgt u een kijkje achter de schermen bij de selectie van SV Lelystad’67. In de tweede editie van deze rubriek wordt aandacht gegeven aan de sponsor van ons tweede seniorenteam, Edmon Keukens!

Op de valreep van het  jaar 2012 werd er tijdens de voetballoze periode een voorbeeldig  succesje geboekt vanuit de sponsorhoek. Tweede elftalspeler Ricardo Amo kocht zaterdag 29 december 2012 een gloednieuwe keuken bij de sponsor van het tweede senioren team én businessclubpartner Edmon Keukens.

Met het plaatsen van zijn handtekening onder het koopcontract ondersteunen Ricardo en zijn vriendin rechtstreeks de clubkas van SV Lelystad’67. Edmon Keukens doneert bij iedere gesloten deal met een aan SV Lelystad’67 gerelateerde klant, en op vertoon van de clubkaart, namelijk een bedrag van 250,00 euro!

Samenwerking

Geheel volgens afspraak rondom de samenwerking die voor beide partijen, met het oog op de toekomst, naar meer moet smaken. Edmon Keukens is een gevestigde firma met een enorm scala aan mogelijkheden voor ieder budget die bovendien om zijn geweldige service bekend wil staan. De vakkundigheid van het personeel en de prettige omgang met de klant deed Ricardo mede beslissen om voor Edmon Keukens te gaan.

Laten vele SVL-ers in 2013 het goede voorbeeld van Ricardo Amo en zijn vriendin volgen en naast het nemen van een juiste beslissing ook direct SV Lelystad’67 ondersteunen! Voor elkaar en door elkaar, alleen door Schouder aan schouder  te staan komen we ergens!

Edmon Keukens kunt u vinden op Schoepenweg 71-73, 8243 PX op het industrieterrein Noordersluis.