Klaverjastoernooi sponsoren bedankt!

4 januari 2013 7:45

De supportersvereniging Sv Lelystad organiseerde zaterdag 5 januari een klaverjastoernooi.
Ondanks een zwaar jaar zijn er toch ondernemers die achter de voetbalvereniging blijven staan en geheel belangeloos prijzen voor deze middag beschikbaar hebben gesteld.
Wij willen in het bijzonder C1000 op de Jol, Slijterij van IJperen op de Kempenaar en AH Vosselman op het Voorhof hartelijk bedanken voor hun medewerking en sponsoring. Ook bedanken wij de sponsoren die niet met naam en toenaam genoemd willen worden, maar ook prijzen beschikbaar hebben gesteld.
Dankzij deze ondernemers is het mogelijk om dit soort middagen te kunnen organiseren. Zij verdienen het ook dat wij hen weer op onze beurt steunen door onze boodschappen bij deze bedrijven te kopen.