Goede opkomst discussie avond "Plezier en Respect".

21 december 2012 19:00

Op dinsdag 18 december hield het bestuur een discussie avond welke toegangkelijk was voor alle leiders en trainers van onze vereniging, van F-pupillen tot en met Senioren. Na het overlijden van Richard Nieuwenhuizen, vrijwilliger bij SC Buitenboys, laaide landelijk de discussies over normen, waarde en respect weer hoog op. Het interim bestuur is van mening dat ook wij als vereniging hier meer de nadruk op moeten leggen. Deze discussie avond stond daarom geheel in het teken van Plezier en Respect in het voetbal. Doel was te weten te komen waar de verbeterpunten binnen onze vereniging lagen aangaande dit onderwerp. Het bestuur heeft de avond als zeer nuttig beschouwd en heeft diverse ideeën opgedaan waar verder aangebouwd kan worden. Deze avond was het startschot voor meer thema avonden die het bestuur de komende tijd voor alle leden en ouders zal organiseren.