SV Lelystad wint nuttige oefenwedstrijd van ASC Waterwijk

14 november 2012 17:30

ALMERE – SV Lelystad heeft in Almere met 0-4 gewonnen van het in de zondag derde klasse uitkomende ASC Waterwijk. Onder prima omstandigheden, geen wind en voor het tijd van het jaar prettige temperatuur, had SV Lelystad veel balbezit op het goed bespeelbare kunstgrasveld. Nu is het altijd prettige als je in een oefenwedstrijd veel de bal hebt en dat was ook wel even nodig na de onnodige nederlaag van afgelopen zaterdag. Het leverde al snel een aantal kansen op. Door treffers van Madih Doufikar en Samir Merraki stond er in de rust een 0-2 voorsprong op het scorebord. Zoals in een goede oefenwedstrijd gebruikelijk is, begon in de tweede helft het wisselen van spelers. Door twee treffers van Madih Doufikar werd de eindstand op 0-4 gebracht.

ASC Waterwijk – SV Lelystad 0-4 (0-2). 0-1 Doufikar, 0-2 Merraki, 0-3 en 0-4 Doufikar.

Opstelling: Abdelaziz, Kwak, Boezerman, Zebeda (45e minuut Davtyan), Stitou, Vlietstra, Momen (45e minuut Rijkeboer),  Doufikar, Merraki (45e minuut Kalai), Kemper (72e minuut Hansen), Hansen (56e minuut Yilmaz).