Herplande ALV op 3 april

21 maart 2024 17:30

Beste leden van SV Lelystad '67,

Graag nodigen wij jullie uit voor de onlangs uitgestelde Algemene Ledenvergadering (ALV) van SV Lelystad '67.
De ALV zal nu plaatsvinden op 3 april 2024 en we kijken ernaar uit om jullie daar te verwelkomen.

Hieronder vind je de details van de vergadering:
Datum: 3 april 2024
Inloop: vanaf 19:00 uur
Aanvang vergadering: 19:30 uur
Locatie: Clubhuis SV Lelystad '67

Tijdens de ALV zullen we belangrijke onderwerpen bespreken die van invloed zijn op onze voetbalclub, waaronder financiƫle zaken, sportieve ontwikkelingen en andere relevante zaken die onze leden aangaan. Jullie aanwezigheid en input zijn van onschatbare waarde voor het succes en de groei van onze club.
We moedigen alle leden aan om deel te nemen aan deze vergadering en hun stem te laten horen. Jullie mening en betrokkenheid zijn van vitaal belang voor het voortbestaan en de bloei en groei van onze club. We kijken ernaar uit om jullie allen te zien op 3 april 2024. Laten we samenbouwen aan een sterke en succesvolle toekomst voor onze club!

Met vriendelijke groet,
Bestuur SV Lelystad '67