Geplande ALV van 20 maart uitgesteld

20 maart 2024 17:45

Geachte leden,

Tot onze grote spijt moeten we de geplande Algemene Ledenvergadering van 20 maart 2024 uitstellen. Na inventarisatie blijken vele van onze leden deze uitnodiging in februari niet te hebben ontvangen. We zullen intern moeten gaan kijken hoe dit gebeurd is maar we zijn van mening dat er een juiste afspiegeling moet zijn van de leden en het vermoeden is dat dit nu niet het geval is.
Op korte termijn zal er een nieuwe datum gecommuniceerd worden welke ook op de website en social media bekend gemaakt wordt.

Vertrouwende iedereen hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Bestuur SV Lelystad'67