Arenosa en Top & Top schoonmaak sponsoren kleding JO11-1

3 maart 2024 10:15

JO11-1 neemt wedstrijdtenues en presentatiepakken in ontvangst

Onze trotse toppers van JO11-1 en de begeleiding zijn door Arenosa en Top & Top schoonmaak in een compleet nieuwe outfit gestoken. Zowel het wedstrijdtenue als de presentatiepakken zijn gesponsord door beide bedrijven.

Top & Top schoonmaak verzorgt al vele jaren de schoonmaak, glasbewassing, gevelreiniging en vloerreiniging bij vele bedrijven in de regio. Altijd met zorg en aandacht bekijken zij wat zij voor de opdrachtgever kunnen betekenen.

Arenosa kweekt biologische-dynamische groenten zoals aardperen, prei, schorseneer, pastinaak, wortelpeterselie, suikermais en grasklaver op een oppervlakte van 65 hectare aan de Jupiterweg 9. Daarnaast heeft Arenosa een groenteverwerkingsbedrijf, waar ze behalve de eigen gekweekte groenten ook voor andere bedrijven verwerken.

Wij danken beide sponsoren dat ze de jeugd van SV Lelystad’67 op deze wijze ondersteunen.

JO11-1_2_bijgesneden.jpeg JO11-1_1_280x100.jpeg

Wilt u meer weten over Arenosa? 0320-234067