Fantastische TWENTY-TEN DEAL New York Pizza / SV Lelystad’67

3 februari 2024 9:00

Bestel met korting en sponsor SV Lelystad '67.

Wij hebben een mooie deal gesloten met New York Pizza Lelystad. Niet alleen de vereniging maar ook u als lid profiteert van deze prachtige deal.

New York Pizza geeft leden van SV Lelystad’67 maar liefst 20% korting op iedere pizza bestelling. Daarnaast ontvangt SV Lelystad’67 10% van de omzet die leden van SV Lelystad’67 bij New York Pizza realiseren.

Wat moet u daarvoor doen? Vanaf 10 februari ligt er voor ieder lid een pasje op naam klaar met daarop het couponnummer 967. Bij een bestelling geeft u dit couponnummer door en de deal is gemaakt. U krijgt de 20% korting en de club 10% van de gerealiseerde omzet. Kortom voor een win-win situatie. Maak gebruik van deze mooie actie en steun onze club!
New_York_Pizza_Lelystad_coupo_967_proefdruk.jpg

New_Yorg_Pizza_Lelystad.png

Wij danken New York Pizza Lelystad voor deze hele mooie TWENTY-TEN DEAL en kijken de komende jaren uit naar een fijne samenwerking.

Wilt u meer weten over New York Pizza Lelystad? www.newyorkpizza.nl/vestigingen/pizza-bestellen-lelystad-neringweg

Logo_New_York_Pizza_225x225.jpeg

Bestuur en sponsorcie