Autorijschool Yvonne Bayens en Broekhuis zorgen voor kleding van het 5e

14 november 2023 11:30

Het 5e neemt wedstrijdtenues en presentatiepakken in ontvangst

Afgelopen maand hebben Autorijschool Yvonne Bayens en Broekhuis de wedstrijdtenues en presentatiepakken overgedragen aan het fameuze 5e team. Op de foto's poseert het trotse team samen met begeleiding en sponsor Yvonne Bayens in de nieuwe kleding.
IMG20231104132715_crop.jpgIMG20231104132422_crop.jpg

Niet onvermeld mag blijven dat deze sponsoren onze vereniging ook op andere manieren ondersteunen.
Autorijschool Yvonne Bayens doet dat al vele jaren als bordsponsor en heeft in het verleden andere teams, de kantinemedewerkers en het wedstrijdsecretariaat van kleding en polo's voorzien. Ook is zij regelmatig als barmedewerkster actief!
Ook Broekhuis sponsort onze vereniging met een bord langs het hoofdveld en via de Broekhuis clubbonus actie. Meer informatie over deze actie vindt op de hoofdpagina van onze website.
IMG20231104132758.jpg IMG20231104132804.jpg

Wilt u meer weten over Autorijschool Yvonne Bayens? yvonnebayens.nl
Logo_Autorijschool_Yvonne_Bayens_412x114.png

Wilt u meer weten over Broekhuis? www.broekhuis.nl