SuperTank is onze volgende nieuwe bordsponsor

29 augustus 2023 20:00

Wij heten SuperTank welkom als nieuwe sponsor van een bord langs het hoofdveld.

“Super goedkoop tanken, dat is waar SuperTank voor staat”.  Snelheid, tankgemak, veiligheid, kwaliteit en hygiëne biedt Supertank op meer dan 25 tankstations in de regio. In Lelystad vindt u SuperTank tankstations in de Kempenaar en op de industrieterreinen Oostervaart en Noordersluis.
Supertank_tankstation.png

Houd de Oranjekalender in de gaten en profiteer tijdens diverse actiedagen van SuperTank Oranjekorting met korting op brandstof.  De actiedagen vinden plaats op diverse wedstrijddagen van het Nederlands Elftal, maar ook als Nederland schaatst of als er iemand van de Koninklijke familie jarig is.
Supertank_Oranjeactie_bijgesneden.jpg

Wij wensen SuperTank veel succes en hopen SuperTank te begroeten bij en rond thuiswedstrijden van ons 1e elftal.

Wilt u meer weten over Supertank? https://www.supertank.nl

Bestuur en sponsorcie

SV Lelystad’67