SV Lelystad'67 verwelkomt nieuwe secretaris

18 juli 2023 14:15

Lelystad, 14 juli 2023 - SV Lelystad'67 is verheugd om de benoeming van Jake Andreas als nieuwe secretaris van de club aan te kondigen. Met zijn uitgebreide ervaring in voetbal en sterke lokale betrokkenheid zal Jake een waardevolle aanwinst zijn voor het dagelijks bestuur van de vereniging.

Jake Andreas, een 25-jarige inwoner van Lelystad, heeft een indrukwekkende achtergrond in de voetbalwereld. Hij heeft de afgelopen tien jaar als keeperscoördinator bij a.s.c. Waterwijk gewerkt, waar hij waardevolle kennis en vaardigheden heeft opgedaan in het coördineren en begeleiden van keepers. Met zijn passie voor voetbal en uitgebreide (werk)ervaring als Operationeel Directeur zal hij een waardevolle bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van SV Lelystad'67.

Jake Andreas zal officieel geïnstalleerd worden als secretaris tijdens de Algemene Ledenvergadering in maart 2024. Het dagelijks bestuur van SV Lelystad'67 is verheugd met zijn komst en is ervan overtuigd dat zijn expertise en toewijding de club ten goede zullen komen. Met de aanstelling van Jake Andreas is het dagelijks bestuur nu compleet en kan de club zich richten op het versterken en verbeteren van de voetbalactiviteiten.

Hoewel het dagelijks bestuur nu compleet is, is SV Lelystad'67 nog steeds op zoek naar een wedstrijdsecretaris. Het ontbreken van een wedstrijdsecretaris maakt het lastig om wedstrijden goed in te plannen en te organiseren. De club doet een oproep aan geïnteresseerden om zich snel aan te melden, eventueel ook als duo. De rol van wedstrijdsecretaris is van essentieel belang voor een goed verloop van de wedstrijden binnen de vereniging.

Voor meer informatie of vragen over de openstaande positie van wedstrijdsecretaris kunnen geïnteresseerden contact opnemen met de voorzitter van SV Lelystad'67 via [email protected].