Jan de Groot benoemd tot horeca beheerder bij SV Lelystad'67

14 juni 2023 19:30

SV Lelystad'67 is verheugd om de aanstelling van Jan de Groot als de nieuwe horeca beheerder bekend te maken. Met zijn uitgebreide ervaring in de horecabranche zal De Groot fungeren als het aanspreekpunt voor alle kantinewerkzaamheden, planning van de bezetting en inkoop.

Jan brengt een schat aan expertise met zich mee naar SV Lelystad'67. Met zijn ruime ervaring in de horeca is hij goed uitgerust om de kwaliteit van de horecavoorzieningen van de vereniging naar een hoger niveau te tillen. Zijn kennis van processen en service zal ongetwijfeld bijdragen aan een positieve ervaring voor alle bezoekers van de kantine.

Als horeca beheerder zal Jan verantwoordelijk zijn voor het beheren van alle aspecten van de kantinewerkzaamheden, waaronder de planning van de bezetting en inkoop. Door zijn aanstelling als het centrale aanspreekpunt, zullen alle communicatie en coördinatie betreffende de kantine via hem verlopen.

Met zijn directe aanstelling is Jan per vandaag begonnen met zijn taken bij SV Lelystad'67. Het bestuur en de leden van de vereniging wensen hem veel succes in zijn nieuwe rol en hebben er het volste vertrouwen in dat hij een waardevolle aanwinst zal zijn voor het team. Ook wil het bestuur haar dank uitspreken naar de vrijwilligers die deze taak tot zich hadden genomen om de continuïteit te waarborgen in de club.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Jan de Groot Kantinebeheerder +31 (0)6 48 20 99 67