Blijk van waardering

4 januari 2021 7:45

Beste leden, vrijwilligers en supporters van SV Lelystad’67.

Als bestuur zetten wij ons in voor alle leden, zowel de voetballende als de niet-voetballende. Het is belangrijk dat jeugd en volwassenen elkaar ontmoeten en daarmee zichzelf en anderen de mogelijkheid geven om aan een sociale maatschappij bij te dragen en ook, voor de voetballende leden, te werken aan een persoonlijk gezond leven.
Dit alles is alleen mogelijk met de inzet van al onze vrijwilligers. Als bestuur willen wij dan ook nadrukkelijk alle actieve vrijwilligers bedanken voor hun inzet.

Als blijk van waardering hadden we dit graag op de club gedaan, echter door de huidige situatie is dit niet mogelijk en hebben we ze bedankt met een kleine attentie thuis, passend bij deze tijd van het jaar.

Namens Het Bestuur,
Arjan Dekker