Corona update: Competities stil gelegd!

14 oktober 2020 20:45

Als gevolg van de verscherpte maatregelen vanuit de rijksoverheid inzake COVID-19, hebben wij als S.V. Lelystad’67 ook ons protocol moeten aanpassen. De nieuwe richtlijnen gelden vanaf 14 oktober 22:00 uur en gelden tot ten minste 11 november 2020.

De grootste wijzigingen zijn als volgt:

• Naast de kantine zullen ook de kleedkamers gesloten blijven.
  • Er vinden geen wedstrijden meer plaats. Onderlinge wedstrijden tussen teams van S.V. Lelystad’67 t/m 17 jaar zijn wel mogelijk.
  • Voor de jeugd t/m 17 jaar zullen de trainingen in huidige vorm doorgaan.
  • Voor de jeugd vanaf 18 jaar en de senioren kunnen geen trainingen meer plaatsvinden.

Nog steeds geldt de regel dat er geen publiek bij de trainingen aanwezig mag zijn. Ouders/verzorgers kunnen de kinderen afzetten bij de ingang van het sportpark en na afloop weer ophalen.

Denk aan uzelf en aan anderen. Houd 1,5 meter afstand.

Alleen samen krijgen we corona onder controle.

Het bestuur van S.V. Lelystad’67.