The day after

20 september 2020 15:15

Je wordt wakker en denkt nog eens aan de dag van gisteren.

Wat heb ik een mooie, maar vooral een fijne middag gehad bij SVL.
Om even bij de wedstrijd te beginnen. SVL – Batavia’90. Daar zat echt alles in wat je als voetbal liefhebber maar kan bedenken. Spanning, emotie enz. Heren van het eerste, dit was een prima prestatie.
Wie ik echt even in de volle schijnwerpers wil zetten zijn de mensen die deze middag mogelijk hebben gemaakt: De vrijwilligers. Ga er maar aan staan om in deze corona tijd dit in 10 dagen neer te zetten. Petje af. Ik heb hier en daar rond gelopen en best veel mensen gesproken, waarvan ik complimenten heb gekregen over hoe jullie als vrijwilligers dit hebben gedaan.
Zeker als je bedenkt dat er op deze dag nogal wat druk stond. Zelfs tante Mien heeft een oogje in het zeil gehouden. Dat heb ik zelf moeten onder vinden. Ik zat op een tafel en tante Mien heeft mij even goed duidelijk gemaakt dat een tafel niet is om op te zitten . Ze heeft nog gelijk ook. Prachtig.
De saamhorigheid die ik gisteren heb gezien was mooi. Als ik voor me zelf spreek wil ik een diepe, diepe buiging maken voor alle vrijwilligers van SVL.

Nogmaals BEDANKT .

Vrg