We gaan weer beginnen

3 september 2020 23:00

Gelukkig rolt de bal weer. We hebben afgelopen weekend de eerste bekerwedstrijden gespeeld.
De start van het seizoen is anders dan andere seizoenen. Ook hierin zie je dat de corona virus maatregelen er voor de club aardig op in hakt. De regels die door de overheid zijn opgelegd maakt het er niet makkelijker op. Dus ik wil graag iedereen vragen om zich aan de regels te houden. Dat maakt het voor de club het een stuk makkelijker. Genoeg over dit onderwerp. We moeten vooruit kijken. Dat is ook precies wat we gedaan hebben.

Op organisatorisch gebied hebben we wat aanpassingen moeten doen, omdat dit beter is voor SVL. In het bestuur hebben wij  wat wijzigingen doorgevoerd. Om te beginnen de Penningmeester Kristen Kok  heeft de club verlaten en is verhuist naar Dieren. Wij willen Kirsten bedanken voor haar inzet. We hebben Peter Terstall en Jan Reiber bereid gevonden om als ad interim penningmeesters op te treden.

Algemene zaken Arjan Riezebos hebben geswitcht met Voetbalzaken en Arjan Dekker.

Facilitair/ sociale media vielen onder Berno Hartgers, maar dit is erg veel. Het zijn ook twee heel belangrijk onderdelen voor de vereniging. We hebben deze gesplitst en Berno gaat verder als bestuurslid sociale media en voor Facilitair neemt Rob Pannekoek het stokje voorlopig als ad interim.

Michael van Weezep  heeft zijn taak als bestuurslid sponsorzaken neer moeten leggen . Dit heeft te maken met dat dit niet meer viel te combineren met school/ werk . Ook Michael willen wij bedanken voor zijn inzet.

We zijn nog op zoek naar een bestuurslid sponsorzaken. Dus geef je op als het iets voor jou is. Gelukkig ligt dit niet stil want de sponsorcommissie is druk bezig met het aantrekken van Sponsoren. Ook dit valt niet mee in deze tijd, maar we krijgen toch hier en daar wel wat aan nieuwe sponsoren. We kunnen dan ook  trots melden dat de ING sponsor is geworden  van de Dames 1.

De supportersvereniging van SVL  heeft voor elk jeugdteam een team tas geregeld met inhoud. (hoedje , hesje enz)  Daarnaast krijgt ook elk jeugdteam een ballenbak. Dit is fantastisch voor de jeugd . Supportersvereniging bedankt namens SVL.

Bij het eerste van SVL  kunnen we stellen dat het team een facelift heeft ondergaan.

Het positief  en spelplezier straalt er vanaf.

Ik krijg veel de vraag wat is de verwachting / doelstelling over het eerste.

Moeten we als club het eerste een doelstelling mee geven. Mij antwoord is nee. Waarom zullen we druk zetten bij de staf en spelers.  Het zal mooi zijn als we ons kunnen handhaven.

Daar zal de staf en spelers alles aandoen en daar twijfelen wij als bestuur geen moment aan.

Vrijwilligers zijn echt onmisbaar voor de club. Ik wil iedereen bedanken die dit afgelopen seizoen iets voor de club heeft gedaan.

Het is wel zo dat we nog steeds om vrijwilligers zitten te springen. Dus meld je aan want dat zal de club echt helpen

Ik wil iedereen heel veel plezier wensen met het seizoen 2020/2021.

Vrg

Ed Verstraate