Deel SVL 1 selectie wint uit bij SV Urk O23

19 augustus 2020 14:00

Afgelopen dinsdag 18 augustus reisde een deel van de selectie af naar Urk voor een oefenwedstrijd.

Ter gedachtenis aan Leo Schouten werd er voor de wedstrijd stilgestaan bij het overlijden van ons clubicoon.

Na 40 minuten werd het eerste doelpunt gemaakt door Noaufal Debdouibi. Het thuisteam maakte in de 45e minuut ook een goal, waardoor de stand gelijk werd getrokken bij rust.  Na 70 minuten kwam het bevrijdende doelpunt van SVL-er Nordan Stitou. Niet lang hierna gooide Giovanni Klein de wedstrijd in het slot door het 1-3 te maken in het voordeel van het team van hoofdtrainer Meloudi Zaki.