Nathaniel Will keert terug bij SV Lelystad'67

13 juni 2020 16:45

Na jarenlang in de top van het Nederlands voetbal te hebben gespeeld, keert Nathaniel Will terug op het oude nest.

Mijn naam is Nathaniel Will, geboren op 16-02-1989 in Lelystad. Op mijn vijfde begon ik met voetballen in de F-jes van SVL in ’t team van mijn broer. Samen met mijn broer en vader, die altijd actief bij de club als leider betrokken was, heb ik veel genoten van de wedstrijden en toernooien.

Na zes prachtige seizoenen mocht ik mijn droom najagen in de jeugd van Ajax. Voor Ajax ben ik acht seizoenen actief geweest waarvan drie als contractspeler. Toen vertrok ik naar NEC, maakte ik mijn debuut in de Eredivisie en speelde er drie seizoen waarna ik na vier seizoenen De Graafschap en een kort avontuur in Finland het betaalde voetbal na ruim tien jaar afsloot. De afgelopen twee en een half seizoen speelde ik voor sv Spakenburg en nu keer ik terug bij mijn ‘oude’ club.

Mijn keuze voor SVL komt voort uit mijn ambitie om mijn maatschappelijke carrière aan te vangen. De keuze voor SVL is voor mij een logische omdat mijn zoon hier in de jeugd speelt, ik hier als jeugdtrainer van de onder negen actief ben en ik natuurlijk goede herinneringen bewaar aan deze mooie club. Daarnaast vind ik het spelletjes nog steeds erg leuk, ligt er een mooie sportieve uitdaging en hoop ik met SVL voort te kunnen borduren op de goede weg die ze zijn ingeslagen.

Ik kijk er naar uit om op het fietsje naar de trainingen en wedstrijden te rijden en samen te spelen met jongens/vrienden uit de omgeving. Ik hoop dan ook dat we de binding van weleer met de club verder kunnen opbouwen en dat de competitie op de geplande datum van start kan gaan op dit prachtig gelegen complex.