Voetbalquiz daverend succes

28 januari 2020 14:15

Afgelopen vrijdagavond 24 januari streden er 14 teams mee om de felbegeerde voetbalquiz bokaal. Naast de bokaal werden er ook andere prijzen uitgedeeld. onder andere aan het team met de origineelste voetbalshirts.

Bier, bittergarnituur, gezelschap en uitdagende voetbalvragen was het recept voor een gezellige avond bij SV Lelystad. Onder leiding van Ray Willemsen werden de voetbalvragen gesteld. Onder toeziend oog van Fred Barendsen werd er gelet op eventuele valsspelers.
De quizvragen werden opgedeeld in verschillende rondes. Naast de algemene voetbalvragen werd er ook een foto-ronde. logo-ronde en een audio-ronde gespeeld.

Door het harde werken van de vrijwilligers van SVL werd de catering weer alleraardigst verzorgd, waardoor niemand iets tekort kwam.  Toch hing er in de kantine een fanatieke sfeer. Wie wilt er nou niet voetbalquizkampioen worden van de grootste club van Lelystad?
De heren van 't 4e gingen er met de prijs voor de origineelste voetbalshirts vandoor.
Maar na 70 vragen kon er maar één team de beste zijn:  team 'Red & Blue'.
Volgend jaar zullen de regerend voetbalquizkampioenen de titel moeten verdedigen, er liggen namelijk genoeg kapers op de kust...

Eindstand voetbalquiz SVL 2020:

1. Red & Blue
  2. Oenikum 35+