Vrouwen SV Lelystad beginnen tegen Swift'64

8 augustus 2019 11:45

Het eerste vrouwenelftal van SV Lelystad'67 begint het seizoen op zaterdag 31 augustus om 11.00 uur met de eerste wedstrijd van de districtsbeker. SV Lelystad moet het dan op sportpark Langezand opnemen tegen Swift'64 2.

De eerste vrouwenteams van SV Batavia'90 en Unicum zijn de andere tegenstanders in deze eerste bekerronde. Op zaterdag 7 september is om 13.00 uur de aftrap van de tweede bekerwedstrijd. De vrouwen van Unicum spelen op eigen veld tegen SV Lelystad. Een week later, op zaterdag 14 september, is er wederom een lokale derby, dan komt het vrouwenteam van SV Batavia naar sportpark Langezand. Deze wedstrijd begint om 11.00 uur. SV Lelystad, Unicum, SV Batavia en ook Swift'64 2 zullen elkaar later in competitieverband ook weer tegenkomen.