Voorbereiding selectie begonnen

6 augustus 2019 22:15

Op het kunstgrasveld van sportpark Langezand is de selectie van SV Lelystad'67 dinsdagavond begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Ruim twintig selectiespelers legden onder leiding van de nieuwe trainer Meloudi Zaki de eerste bouwstenen voor een nieuwe fase van SV Lelystad.

De Swifterbantse trainer kon nog niet beschikken over een complete selectie vanwege de vakantieperiode, maar begon met veel ambitie en een enthousiaste groep spelers. De selectie van SV Lelystad kent vele nieuwe gezichten nadat aan het einde van het vorige seizoen veel basisspelers de vereniging verlieten. Met een nieuwe staf gaat het vlaggenschip van SV Lelystad niettemin hoopvol beginnen aan een nieuw avontuur.

Naast trainer Meloudi Zaki waren ook assistent-trainer Devaney Van Guine, keeperstrainer Weijer Dijkstra en elftalleider Hans Breman van de partij. Samen met de teammanagers Michel de Leeuw en Wout de Jong en Kim Kuiper (verzorgster) , vormen zij de begeleiding van het eerste elftal. Dinsdag 13 augustus speelt SV Lelystad op eigen veld de eerste oefenwedstrijd. Tegenstander is dan Dieze West. De aanvang is om 20.00 uur.