SV Lelystad JO11-1 naar finale NK

17 juni 2019 9:00

Het team van SV Lelystad'67 JO11-1 komt zaterdag 22 juni in actie op de finale van het Nederlands kampioenschap Voetbal Talenten Toernooi 2018-2019. De finaledag wordt gehouden bij FC Zoetermeer in Zoetermeer.

Tijdens de finales neemt het team van JO11-1 het in de poule op tegen Westlandia, ODIN'59 en Madese Boys. De eerste wedstrijd van de Lelystadse talenten begint om 11.00 uur en tegenstander is dan Westlandia. Na het afwerken van de poulewedstrijden beginnen vanaf 14.00 uur de finalewedstrijden. Aan het eind van de middag, rond 16.30 uur is bekend wie winnaar is van het voetbaltalententoernooi. Daarnaast is er ook nog een bokaal in de categorie NK Sportiviteitskampioenschap.