SV Lelystad gaat over op contantloos.

7 april 2019 16:30

Op de laatste Algemene ledenvergadering, werd met een grote meerderheid akkoord gegaan met contantloos betalen. SV Lelystad ’67 gaat daarom per 1 mei over op contantloos betalen. Vanaf 1 mei kan aan de bar niet meer contant betaald worden.

Diverse clubs, gingen SV Lelystad ’67 al voor.  De ervaring daar is dat het afrekenen sneller gaat, er geen gedoe meer is met wisselgeld en daardoor minder kansen op fouten is. Contantloos voorkomt niet alleen fouten, maar is ook veiliger voor de vrijwilligers. De contante geldstromen, wisselgeld, kassalades en afstorten bij de bank en alle risico’s wat dit met zich mee brengt behoren dan tot het verleden.

Om de afhandeling van de betalingen sneller te zullen laten lopen, komen er vanaf 1 mei extra betaalpunten bij.