Kleedkamers weer Top en Top

27 januari 2019 19:30

Afgelopen week zijn de kleedkamers schoongemaakt door het schoonmaakbedrijf Top & Top uit Lelystad. Een team van 5 medewerkers van Top&Top zijn twee hele werkdagen bezig geweest om de kleedkamers er weer tip top uit te laten zien! Op maandag heeft supermarkt Jumbo Dusselaar uit de Jol een lunch verzorgt voor de medewerkers van Top & Top.

Deze schoonmaakdagen zijn tot stand gekomen tijdens de Beursvloer te Lelystad.

De Beursvloer is een jaarlijks evenement waar Lelystadse bedrijven en maatschappelijke organisaties hun vraag & aanbod aan elkaar aanbieden. Het doel is om de Lelystadse samenleving te versterken.

Tijdens de Beursvloer kijken partijen wat ze voor elkaar kunnen betekenen en worden  er volop “matches” gemaakt. Kennis, kunde, menskracht en middelen worden gedeeld. Bij een match biedt de maatschappelijke organisatie een tegenprestatie aan. Vraag en aanbod vinden elkaar zonder dat er een euro aan te pas komt.

Omdat de kleedkamers nu zo schoon zijn, willen we dat ook zo houden!

Daarom een oproep aan alle spelers, trainers ,leiders en ouders houd de kleedkamer regels in acht!