SV Lelystad gaat mediationtraject in

26 januari 2019 17:15

De leden van SV Lelystad staan achter het voornemen van het bestuur om samen met Sportbedrijf Lelystad en de gemeente een mediationtraject in te gaan. Het bestuur van de voetbalvereniging kreeg daarvoor vrijdagavond het groene licht van de ledenvergadering. SV Lelystad verkeert in financiƫle problemen door een forse achterstand in de betaling van de huur voor de kleedaccommodatie

De leden keurden ook het financiële jaarverslag goed en de begroting voor het nieuwe seizoen. Daarnaast kon het bestuur, dat al geruime tijd uit slechts drie personen bestond, ook vier nieuwe bestuursleden presenteren. Kimberly Leonora, die de afgelopen tweeënhalf jaar als secretaris fungeerde en onder meer ook de vacante post van voorzitter waarnam, werd gekozen tot voorzitter van de vereniging.