Sep van Essen ziet licht aan het eind van de tunnel.....

26 oktober 2018 20:30

Pupil van de week, de 9-jarige loei-sterke middenvelder van de JO-10 /2 , Sep van Essen ziet SVL in de cruciale thuiswedstrijd tegen Renswoude met 1-0 winnen.
De handige met gouden lokken getooide bal-afpakker denkt dat zijn trainer Nordin de allerbeste is die er bestaat en zijn teammaat Abdelrachman gaat een grote toekomst tegemoet aldus de bioloog in spé.
Het vroege opstaan voor een wedstrijd en het eten van spruitjes vind hij maar zo-zo maar een patatje gaat er in als zoete koek.
Van Dolberg en Ajax is de pupil helemaal idolaat en dus maakt hij op dit ogenblik goede tijden mee.
Wij hopen met Sep op een goede uitslag voor SVL want de punten zijn broodnodig, we gaan het zien.