Competitie en minutenspel gaat weer los: wie pakt de pot?

16 september 2018 20:15

Met de start van de competitie komende zaterdag, thuis tegen Lunteren zullen ook de eurootjes van het minutenspel weer gaan rollen.
Een spel wat weinig geld kost, maar waarmee veel geld te verdienen valt. Hierbij nogmaals de spelregels.

Je koopt één of meerdere minuten (max. 5) voor het gehele seizoen. Als supporter ben je dus het hele seizoen 2018 - -2019 gekoppeld aan deze minuut/minuten. Je maakt hiermee elke thuiswedstrijd van het eerste elftal kans op €30,-. Deze €30,- zijn te verdienen wanneer het 1ste thuisdoelpunt van SV Lelystad’67 op jouw minuut valt. Let op, het geldt dus alleen voor het eerste gescoorde thuisdoelpunt van Lelystad’67.

De gekochte minuut zal 'at random' worden gekoppeld aan jouw inleg. Bij inleg van €10,- zal dus willekeurig een minuut aan jouw bedrag worden gekoppeld voor het gehele seizoen. De keuze voor een eigen minuut is dus niet mogelijk. Daarnaast zal het systeem niet één persoon op twee opeenvolgende minuten zetten. Er zal minimaal één minuut tussen zitten.

De winnende minuut wordt altijd bepaald door de desbetreffende scheidsrechter van die wedstrijd met de onverbiddelijke regel: “The referee is always right, even when he is wrong.”

Wanneer het eerste elftal niet tot scoren komt, dan schuift het gehele bedrag door naar de volgende thuiswedstrijd. Voorbeeld; wanneer er in de eerste thuiswedstrijd niet gescoord wordt, dan valt de daaropvolgende thuiswedstrijd geen €30,- maar €60,- te verdienen. Wordt er in die thuiswedstrijd niet gescoord, dan zal de pot gevuld zijn met €90,-.

De kosten voor één minuut zijn €10,- voor het gehele seizoen. Je betaalt dus eenmalig €10,- en daarmee ben je het hele seizoen gekoppeld aan een minuut.

Je kunt je vanaf vandaag weer inschrijven. Koop snel, want op=op! Na de 90 aanmeldingen zal de inschrijving worden gesloten en de gekoppelde minuten bekend worden gemaakt. Stuur een e-mail naar Herman de Pee ( [email protected]) , Hans Breman ([email protected]) of Wout de Jong ([email protected])  met daarin het aantal minuten (max. 5) dat je wilt afnemen.

Na ontvangst krijg je een bevestigingsmail met daarin de betalingsgegevens. Je dient deze betaling binnen vijf dagen te volbrengen. Niet betalen is niet deelnemen

Opgeven en betalen bij een van onderstaande personen kan ook en geniet zelfs de voorkeur.

Groet, Herman de Pee, Hans Breman en Wout de Jong