Honderd ballen voor de jeugd van SV Lelystad '67

8 september 2018 8:15

In het kader van de verlenging van het sponsorcontract met SV Lelystad ’67 sponsort de Flevolandse vastgoedonderneming Mac3Park honderd ballen aan de jeugd van de oudste voetbalvereniging van de stad.

De interne competitie voor jonge voetballertjes binnen SV Lelystad ’67 is op deze manier voorzien van ballen om de strijd aan te gaan in de Mac3Park Champions League. De spelers van deze competitie zijn nog te jong om uit te komen in de JO8 competitie en gaan binnen de vereniging wedstrijden spelen. In deze competitie wordt de basis gelegd voor de toekomst, iets waar Mac3Park graag in investeert.

Van links naar rechts: Milan Leibbrand (SV Lelystad ’67 bestuurslid Commerciële Zaken) en Fokke van Velzen (Sales Manager MAC3PARK).