Superieur Unicum heerst tijdens de Flevocup 2018.

26 augustus 2018 21:15

Unicum lijkt nu al klaar voor de bekerstrijd en start van de competitie in 2G, op indrukwekkende wijze en zonder een enkel punt te verspelen wist de ploeg van de nieuwe trainer Maurice Ligeon de cup met de grote oren voor een jaar aan de prijzenkast toe te voegen.
Het AFC Ajax amateurs 2 onder leiding van Detlef Le Grand kon de ploeg uit Lelystad voor een helft bij houden maar daarna was er geen houden meer aan. Aan de hand van met name Wesley de Klein en Mitchel Kappenberg werd het pleit beslecht. (3-1)

De strijd om de derde plaats werd in het voordeel beslist van de organiserende vereniging, zij wisten na een 0-2 achterstand toch tegenstander DVS'33 2 uit Ermelo nog te ringeloren.
Batavia'90 was in de strijd om de 5e en 6e plaats heer en meester over de titelverdediger van de vorige editie AVV Zeeburgia, met 4-2 werden de Amsterdammers naar huis gestuurd.

Na afloop was er voor alle deelnemende ploegen, scheidsrechters, sponsoren en vrijwilligers een prima barbeque geserveerd door eetcafe Full House en dat ging er in als koek, buiten een enkel buitje waren de omstandigheden ook nog eens prima voor een lekkere pot voetbal. Het bleef nog lang blauw wit....... in de kantine van SV Lelystad met zanger / entertainer Ronald Berkt.

Als organisatie willen wij nogmaals Murre Mechatronics, Middel Interim Management, eetcafe Fullhouse, Buro Wout - de Jongens van de Jong, Schoonmaakbedrijf Do Butterman, Autorijschool Yvonne Bayens, Ton Butterman Hoogwerkerverhuur en enkele particuliere sponsoren wiens naam niet genoemd mag worden bedanken en uiteraard SV Lelystad voor het beschikbaar stellen van de accomodatie, het was top !

Hans Breman, Herman de Pee en Wout de Jong