MAC3PARK ook komende 2 jaar hoofdsponsor van SV Lelystad '67

3 augustus 2018 17:45

De Flevolandse vastgoedonderneming MAC³PARK heeft zijn sponsoring van voetbalclub sv Lelystad ’67 geprolongeerd. In 2016 werd MAC³PARK hoofdsponsor voor twee jaar van de Lelystadse voetbalclub; deze periode is nu verlengd met nog eens twee jaar.

Sportieve uitbouw
Kimberly Muller, de kersverse voorzitter van sv Lelystad ’67, zette haar handtekening onder het belangrijke sponsorcontract en toonde zich zeer verheugd met de prolongatie van het MAC3PARK sponsorschap. “Dankzij het vertrouwen van MAC³PARK in onze vereniging kunnen we ons nu gaan richten op de verdere sportieve uitbouw”, zegt Muller die sinds kort de bestuurlijke kar trekt bij de grootste en oudste voetbalvereniging van Lelystad.

Investeren in jeugd
In het kader van de sponsoring blijft MAC³PARK shirtsponsor van het in de tweede klasse G (zaterdag) uitkomende eerste elftal van sv Lelystad ’67. Daarnaast wordt MAC³PARK de hoofdsponsor en naamgever van de sv Lelystad Champions League, de interne competitie voor jonge spelers die wegens hun leeftijd nog niet aan de JO8 competitie mogen deelnemen. Zij gaan binnen de vereniging wedstrijden spelen in een 4-tegen-4 vorm zonder keeper met kleine goaltjes (3x1m) op een veld van 15x30m. “In de Champions League wordt de basis gelegd voor de toekomst”, zegt MAC³PARK sponsor Meine Breemhaar. “Wij investeren graag in de KNVB-jeugdopleiding van sv Lelystad ’67 en zijn dan ook trots dat we naamgever mogen zijn van deze interne competitie, die de MAC³PARK Champions League gaat heten.”

Vlnr. Fokke van Velzen (Sales Manager MAC³PARK); Meine Breemhaar (Directeur MAC³PARK); Kimberly Muller (Voorzitter SV Lelystad ’67) en Milan Leibbrand (sv Lelystad ’67 Bestuurslid Commerciële Zaken). Foto: MAC³PARK/SteijgerComm