Storneren of niet kunnen incasseren contributie

23 juli 2018 15:45

De afgelopen week is de incassoronde geweest voor de contributie periode 1 van seizoen 2018/2019. Periode 1 is het eerste kwartaal van het seizoen. Om onze vereniging financieel stabiel draaiende te houden is de contributie en bijkomende kosten noodzakelijk.

Zoals elk jaar wordt voor periode 1 de contributie van het kwartaal geïnd alsook de jaarlijkse materiaalbijdrage. Deze materiaalbijdrage is dit jaar € 10,00. Ook is er voor het eerst de jaarlijkse bijdrage voor Clubcollect geïnd ad. € 1,00. Deze beide bedragen zijn conform de uitkomst van de stemming onder de leden tijden de Algemene Leden Vergadering van november 2017. In het geval van spelers die in het laatste kwartaal van seizoen 2017/2018 uitkwamen in categorie A en een gele en/of rode kaart en/of een andere boete van de KNVB hebben ontvangen dan is ook deze boete in de incasso meegenomen. De boetes die leden moeten betalen aan de KNVB zijn al door de vereniging voorgeschoten en betaalt aan de KNVB.

Helaas moeten wij weer constateren dat veel leden zonder opgave van reden deze incasso storneren of dat er onvoldoende saldo op de rekening is om te incasseren. Dit betreuren wij ten zeerste en roepen deze leden op om zo snel mogelijk de het complete bedrag van de incasso aan de club te doen. Mocht aan het begin van het seizoen er nog steeds een achterstand zijn dan wordt het lid geblokkeerd bij de KNVB en mag dan niet voetballen of trainen. Natuurlijk staan wij open voor een gesprek om te kijken of er een andere oplossing is maar daarvoor moeten de leden zelf de eerste stap zetten.