Bijzonder Algemene Ledenvergadering 14 juni 2018

30 mei 2018 17:00

Naar aanleiding van de aankondiging van het opstappen van Bestuur & TC tijdens de afgelopen leden vergadering, willen wij, op verzoek van een aantal leden, op 14 Juni a.s. een BALV beleggen om 20.00 uur in de kantine van SVL.

Het onderwerp voor die avond :
Een mogelijke doorstart als bestuur & TC voor de komende periode.
Er hebben zich in de tussentijd 4 kandidaten aangemeld, en zij hebben allen een positief advies vanuit het bestuur meegekregen.
Wij zullen jullie op basis van de gevoerde gesprekken een "nieuw" bestuur (en  TC) voorstellen tijdens deze avond, waarover wij dan jullie goedkeuring zullen vragen.
Het ziet er allemaal positief uit, en wil jullie derhalve dan ook vragen om aanwezig te zijn op 14 Juni.
Sportieve Groeten,
Namens het Bestuur,