Komende zaterdag een “do or die” scenario op het Langezand….

10 mei 2018 15:15

Lukt het de grote favoriet in 2G, het jubilerende 100 jarige VV Scherpenzeel, om komende zaterdag in Lelystad, de kroon op het werk van een voorspoedig seizoen te zetten. Is de ploeg van coach Dik Peters van Ton in staat om adequaat met de kampioen-druk om te gaan of steekt de, ook in blakende vorm verkerende, thuisploeg er een weliswaar tijdelijk stokje voor want de titel kan de blauw-witten bijna niet meer ontgaan. Kan het duo Yargan / Beerman de thuis equipe opnieuw met alle neuzen de goede kant op krijgen om op die manier definitief vrij te blijven van P/D wedstrijden en in de race te blijven voor de derde periode.

Dat het komende zaterdag een heerlijke pot belooft te worden staat buiten kijf, beide teams beschikken over veel voetballend vermogen en zijn hier gedurende het seizoen ook al menig keer voor gecomplimenteerd.  Scherpenzeel is in de loop van het seizoen Veensche Boys resoluut voorbij gestreefd en doet dat met verve, met name smaakmakers en zaalvoetbal-internationals Ouddouh en Ceyar zijn een lust voor het voetbaloog, complete balvirtuozen. De blauw-witten zijn na de winterstop nog ongeslagen en lieten alleen vorige week tegen AVW een punt liggen in een niet bijster hoogstaand duel.

Natuurlijk kan SVL daar e.e.a. tegenover zetten, de TS beschikt over een nagenoeg fitte selectie waarbij alleen Tarik Irahim nog een vraagtekentje is….

De laatste drie wedstrijden werden gewonnen en met name de collectieve dadendrang van de hele groep doet wonderen, een dadendrang die we komende zaterdag zeker nodig hebben want alleen met een 100 % inzet van iedereen en de individuele klasse van een aantal kan het verschil worden gemaakt want mogelijkheden creëren we altijd..

Elk seizoen zit er wel een wedstrijd bij die je voor geen goud had willen missen en die je je lang blijft herinneren, wees er bij en kijk of het SV Lelystad’67  lukt om de tegenstander dit seizoen voor de tweede keer pootje te lichten vanaf 14.30 uur onder leiding van scheidsrechter Huis in ’t Veld.