SVL in beweging richting volgend seizoen....

11 april 2018 15:45

Na de positieve berichten aangaande bekendmaking van een groot aantal selectietrainers voor volgend seizoen, zijn wij zeer verheugd om hierbij ook e.e.a. kenbaar te maken richting de leden aangaande de nieuwe aanpak voor de onderbouw voor volgend seizoen.

Onder leiding van Jacob Kikstra, die een zeer enthousiaste groep om zich heen heeft verzameld, zullen wij de onderbouw een gigantische boost gaan geven volgend seizoen, waarbij kwaliteit & plezier samen zullen gaan.

In dit kader kunnen wij jullie ook informeren dat ook de kabouters hierin worden meegenomen, en zal er ook weer een CL-competitie worden opgestart voor onze kleinsten.

De kabouters, inclusief de JO7 & JO8, zullen worden aangestuurd door Arjan Riezebos & Wam Siyambango, die momenteel erg succesvol zijn met hun "Kids Soccer Skills School".  Wij zijn erg verheugd dat zij hun ervaring met de club willen delen, en een perfecte mix hebben gevonden in hun werkzaamheden met hun soccer school & SV Lelystad'67.

Mochten er kinderen zich al willen aanmelden voor volgend seizoen.....dan kan dit via de het formulier op deze site, en wij zien jullie dan op het Langezand binnenkort !