Partnerschap KFC en SV Lelystad '67 nu ook zichtbaar in KFC Restaurant Lelystad.

9 maart 2018 21:45

Het lijkt misschien wel KFC week, maar als een sponsor en partner van de vereniging iets bijzonders doet, dan moeten we dat natuurlijk delen.

Gister is namelijk bij KFC Lelystad de Community Wall geplaatst. Op deze muur krijgen drie initiatieven die gesteund worden door KFC extra aandacht. t.w. Inloophuispassie, Roparun Lelystad en dus onze club SV Lelystad '67. De onderste wissellijst biedt ons de mogelijk om regelmatig leuke berichten, vanuit onze vereniging, met de bezoekers van KFC te delen.

Wij bedanken Johan Tijink, franchisenemer van KFC Lelystad voor de aandacht die we krijgen samen met de 2 andere bijzondere projecten.

Mocht je binnenkort het restaurant bezoeken, kijk dan zeker naar deze wall en dan vooral naar wat Inloophuispassie en de Roparun doen.

En vergeet niet je ledenpas mee te nemen. Levert toch mooi weer 10% korting op je maaltijd op.