Aiden, pupil van de week, voorspelt opnieuw een "korfbaluitslag"...

16 februari 2018 11:15

De 7- jarige pupil van de week, Aiden van Lammeren, voorspelt opnieuw een korfbaluitslag ( 5 - 4) voor de voorlopig laatste thuiswedstrijd tegen AVW Westervoort.
De middenvelder van de J08 - 1, ook wel de "blonde pijl" genoemd, kan schieten als de beste maar moet volgens zijn trainer, niet toevallig zijn vader, nog veel trainen op kappen en draaien.
De beste voetballer bij SVL is Guido maar Casper Dolberg van Ajax is zijn grote voorbeeld.
De jongeman. dol op salami pizza, heeft niks met witte bonen in tomatensaus en dat is begrijpelijk. Aiden voorziet opnieuw een spectaculaire pot met veel goals net als de laatste wedstrijd tegen FC Horst.
We gaan het meemaken komende zaterdag vanaf 14.30 uur op het Langezand.

Aiden van Lammeren