JO11-1 wint Milk Boarding toernooi Groningen.

5 februari 2018 23:45

De JO11-1 heeft het milk boarding toernooi in Groningen gewonnen . De boys hebben gestreden om de felbegeerde 1e plaats en deze toppers hebben dat met een geweldig resultaat behaald.
Met zijn allen geknokt voor de eerste prijs en met veel plezier dit toernooi afgesloten.

De JO10-1 is op het milk boarding toernooi geëindigd als 1e in de poule met mooie punten. Ze hebben gestreden in de finale, maar helaas net buiten de podium prijzen gevallen.

Maar een andere prachtige prijs hebben ze wel in de wacht weten te slepen, 1 waar wij als club ook trots op kunnen zijn ... de sportiviteits prijs !

Deze twee teams met toppers mogen als beloning voor het harde werken naar de wedstrijd Groningen -ADO Den haag op 11 februari, alwaar de JO11-1 mag een ereronde over het veld lopen omdat ze kampioen zijn geworden op het toernooi

Wij wensen alle boys veel plezier .