Hoofdsponsor Mac3Park blijft langer verbonden aan PEC Zwolle.

20 december 2017 19:45

Een felicitatie namens de Sponsorcommissie aan het adres van hoofdsponsor Mac3Park lijkt op zijn plaats nu bekend is geworden dat PEC Zwolle tot en met het seizoen 2023/β€˜24 blijft spelen in het Mac3Park stadion. Daartoe is het tweejarig contract tussen eigenaar Meine Breemhaar uit Dronten van de Flevolandse vastgoedorganisatie en de Zwolse eredivisieclub opengebroken, meldt de eredivisie-voetbalclub op haar website.

Mac3Park is sinds vorig jaar naamgever van het voetbalstadion. Dat contract loopt over een half jaar af. Breemhaar zegt op de site van PEC Zwolle dat hij zijn bedrijf ook buiten Flevoland bekendheid wil geven: β€žHet stadion biedt daartoe prima mogelijkheden.”